Jumaat, 16 Oktober 2009

Banyaknye keje nk kene setel

Keje..,keje..,keje..,banyak betul nk kena setelkan...pagi2 lagi pas subuh dah buat list ape nk buat hujung minggu ne...nak keta setel kn blog ne yang utama...basuh kain yang dah seminggu xusik tu..huhu..bukan ape, bz sgt kn...xsempat nk basuh...kemas bilik, dh siap lap lg tau...,guna ajax..wangi dh bilik ne..hehe..roomate 2 org xde ne..akak noli kuar ngn bf, dayang pula siapkn asgmnt ngn shahrul..,zimah n aku kt bilik ne...boring gak ah..tp aku buat keje aku, n zimah buat keje die..masing-masing senyap...malasnya aku nk turun beli makan tghari..xpe la maybe petang sket kot turun..lagipon dh kenyang mkn roti n oat...nikmat jgk...hehe..nota utk final lom setel lg...nk kena kemas jgk..hampir terlupa lagi semiinggu nk final exam...hope aku boleh dapat yang lebih baik dari sem lepas yang xbpe ok tu...(ok la jgk tu)..hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan